....... آغاز ومقدمه کار با اکسپدیشن:محیط کاری اکسپدیشن،مفاهیم کلیدی،پروژه های نمونه،نقش ها،طراحی
و ایجاد یک پروژه اکسپدیشن،ایجاد یک الگو،تنظیم حقوق دسترسی(امنیت پروژه)،تنظیم دایرکتوری شرکت،ایجاد شرکتها
و تماس ها در حین کار ، ویژگی پر کردن اتوماتیک تماس،گزارشات و فرمهای دایرکتوری شرکت ، به دلخواه در آوردن محیط
پروژه، تنظیم لیست های توزیع، اختصاص دادن تماسها ی پیش فرض ، وارد کردن اطلاعات اولیه قرارداد،ایجاد بسته های
مرسوله، اتصال به یک زمانبندی پریماورا، ایجاد یا به روز کردن فعالیتهای پریماورا از فعالیتهای اکسپدیشن و ...
........ کار کردن با یک اکسپدیشن: کار کردن با پنجره های پشته و سند،ایجادواصلاح و حذف اسناد،استفاده از
کنترل کننده املاء کلمات،فیلترکردن ومرتب سازی،گروه بندی کردن،Layouts،ضمیمه کردن فایلهاوURLها به اسناد،نمایش
ضمایم اکسپدیشن درسایرنرم افزارها،سفارشی کردن پنجره های پشته وسند،به دلخواه درآوردن نمای پروژه وسر ستونها
وبرچسب فیلدها،انتخاب سر نامهاوعناوین،ایجادانواع آیتمهای تعریف شده توسط کاربر،ایجاد و استفاده ازفیلدهای سفارشی،
تنظیمات دیکشنری وترجیحات دلخواه کاربر،تعریف کردن دیکشنری ها،اعمال ترجیحات دلخواه روی پروژه/کاربر و نامه ها،
ایجاد و نگهداری یک بانک اطلاعاتی اکسپدیشن،ایجاد شماره سریالهاوکاربران،تهیه نسخه پشتیبان وبازیابی کردن : یک پروژه
مستقل/یک بانک اطلاعاتی مستقل/بانک اطلاعاتی سرور و چندین بانک اطلاعاتی در زمان برنامه ریزی شده و ...
......... مبادله اطلاعات پروژه: ارسال اسناداکسپدیشن به سایرکاربران،ارسال ایمیل ومرورکلی صندوق پستی و
تنظیم آن،پیکربندی اکسپدیشن به منظوراستفاده ازسیستم ایمیل،وارد کردن آدرسهای ایمیل برای تماسها،ارسال ودریافت
یک سنداکسپدیشن ازطریق ایمیل،تهیه کردن وارسال نامه های روکش گزارشات وفرمهای آن،ثبت وپیگیری ارتباطات،ارسال
اسناد به یک پشته Correspondence،اضافه کردن اسنادمکاتبه ای بصورت دستی،گزارشات وفرمهای مکاتبات،ثبت نامه ها،
گزارشات وفرمهای نامه ها،استفاده ازدرخواست اطلاعات،ارسال اعلانیه ها،فرمهاونامه های پیگیری ، دفترچه یادداشت،ثبت
صورتجلسات،ایجاد یک جلسه،تنظیم یک دستورجلسه ازآیتمهای آخرین جلسه،گزارشات وفرمهای صورتجلسات و ...
.......... کار با قرار دادها ،هزینه های پروژه و تغییرات : تنظیم واستفاده ازکاربرگ هزینه،آیتمهایی که کاربرگ
هزینه راپیگیری میکند،افزودن کدهای هزینه/کپی کردن وتوزیع آن،توزیع هزینه هابااستفاده ازمدیریت تغییر،گزارشات
کاربرگ هزینه،مدیریت یک قرار دادیاسفارش خرید/گزارشات وفرمهای آن،ایجاد مرسوله ازیک قراردادیاسفارش خرید،
ایجادرکوردهای تحویل مصالح ازیک قراردادیا سفارش خریدوایجادصورت وضعیتهای آن،توزیع هزینه های پیش بینی شده
تعهدات به کاربرگ هزینه،مروروضعیت قرارداد،استفاده ازتعدیل/ایجادوافزودن آن،گزارشها وفرمهای تعدیل،تهیه صورت
وضعیت جهت پرداخت وتاییدآن،ثبت و افزودن صورتحسابها به یک سفارش خرید،تعریف کدهای دلیل،ایجادوافزودن اسناد تغییر
درمدیریت تغییر/تنظیم ترجیحات وگزارشات،استفاده ازچندین دور مذاکره،جمع آوری تعهدات دربودجه،استفاده ازMarkup،
توزیع هزینه ها،تائید دستورات تغییر،ایجاد و پیگیری مسئله ها(Issues)،مرتبط کردن سندبه یک مسئله موجود و ...
........... ثبت و پیگیری اطلاعات: پیگیری نقشه ها،مروری برنقشه ها،تنظیم اطلاعات نقشه،اضافه کردن نقشه ها،ایجاد
دسته نقشه ها،اضافه کردن نقشه ها به دسته نقشه موجود،به روز کردن نقشه ها برای مرورطراحی،گزارشات وفرمهای نقشه ها
مدیریت مرسوله ها،مراحل مرسوله،نمودار میله ای مرسوله ها،ایجاد /کپی/بروزکردن یک بسته مرسوله،چرخه مرور،استفاده
از فعالیتهای زمانبندی برای مرجع قرار دادن و به روزکردن مرسوله،تهیه لیست توزیع مرسوله وتهیه نامه روکش ازآن،گزارشات
فرمها و نامه های مرسوله ، پیگیری تحویل موادواضافه کردن رکوردها به آن،آوردن تحویل مواد در صورت وضعیتهاوگزارشات
آن،تهیه کردن یک گزارش روزانه ، گزارش مصرف منابع ، لیست کردن بازدید کنندگان،اضافه کردن ضمائم،تهیه گزارشات
روزانه، پیگیری گواهینامه بیمه،گزارشات/فرم هاونامه های پیگیری بیمه نامه،واژه نامه و بسیاری آیتم های مهم دیگر ...