خرید سریال لبه تاریکی - اورجینال شرکتی - 434
نوشته شده توسط : mohammad

سریال لبه تاریکی - اورجینال شرکتی - 434


خرید سریال لبه تاریکی - اورجینال شرکتی - 434


دسته فیلم و کارتن زیردسته سریال

شماره مجوز 155/8900214
سریال ایرانی لبه تاریکی

نسخه خانگی
کیفیت : عالی
تعداد قسمت : 20 قسمت
شبکه دو سیما

سال تولید: 1383

کارگردان:
سعید سلطانی

خلاصه داستان
این مجموعه قصه مردی است که پس از از دست دادن همسرش به اعتیاد روی می‌آورد، او در این میان با یکی از دوستان قدیمی‌اش که از طریق فروش مواد مخدر زندگی‌اش را می‌گذراند روبه رو می‌شود و…

سعید سلطانی بر «لبه تاریکی» ایستاد
جام جم آنلاین: بار دیگر معضلی به نام اعتیاد ، دستمایه یک اثر تلویزیونی قرار گرفته تا با واکاوی آن چهره چند لایه این زخم قدیمی بیشتر شناخته شود.

سعید سلطانی که پیش از این سریال هایی چون پس از باران ، جوانی ، خانه ای در تاریکی و رسم عاشقی را از او دیده ایم ، این بار پشت دوربین این سریال که «لبه تاریکی» نام دارد ، ایستاده است .
این سریال که در 20قسمت 50دقیقه ای تهیه می شود ، داستان مردی به نام ناصر را روایت می کند که به خاطر اعتیادش از محل کارش اخراج می شود و همین دلیلی می شود که به دوستان قدیمی اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند. نادر رئیس این باند است که به ناصر پیشنهاد پخش مواد مخدر در سطح شهر می دهد ، اما ناصر از آنجا که مجبور است این مواد را بین جوانان و نوجوانان پخش کند از این کار سر باز می زند. از طرفی نادر به زهرا ، دختر ناصر علاقه پیدا کرده ولی از آن جا که او همسری بیمار دارد و خودش هم در کار قاچاق مواد مخدر است به درخواست های او وقعی نمی گذارد ، نادر اما می کوشد به طریقی دیگر به خواسته اش برسد و به این دلیل ناصر را تحت فشار قرار می دهد تا به تقاضای او جواب مثبت دهد ، اما روند حوادث ، اتفاقات پیش بینی نشده بسیاری را به وجود می آورد.

در این سریال دانیال حکیمی (نادر) ، یکتا ناصر (زهرا) ، رویا تیموریان (همسر نادر) ، رضا خندان (ناصر) ، امیر آتشانی ، علیرضا جعفری ، آزیتا لاچینی ، فرهاد بشارتی ، آرام جعفری ، مینا جعفرزاده و محمد علی کشاورز به ایفای نقش پرداخته اند.
پژمان بازغی از حضورش در سریال «لبه تاریکی» گفت: داستان لبه تاریکی، به نوعی به معضل مواد مخدر می‌پردازد. من به همراه دانیال حکیمی ایفاگر نقش‌های اصلی داستان بودیم و بازیگرانی چون رضا خندان، یکتا ناصر، رویا تیموریان، محمدعلی کشاورز، مینا جعفرزاده، آزیتا لاچینی و فرهاد بشارتی نیز در این مجموعه بازی داشتند.

تصویربردار این سریال که برای شبکه 2سیما آماده می شود ، اسفندیار شهیدی است و علی اکبر شاهمرادی و حسین پیرهادی این سریال را تهیه کرده اند. هادی قمیشی نیز طراح صحنه و لباس این سریال است .

فروشنده: شاکران

قیمت: 6,800 تومان

درصد :21

خرید سریال لبه تاریکی - اورجینال شرکتی - 434



خرید نسخه (2)-بسته فنی تعمیرات تخصصی و حرفه ای کامپیوتر و قطعات
خرید آموزش گیتار پاپ مقدماتی ومتوسطه اورجینال
خرید بهترین بازیها و نرم افزارها برای گوشیهای چینی
خرید استقامت و سرعت در فوتبال مدرن و روز دنیا 2012 اورجینال




:: برچسب‌ها: خرید , سریال , لبه , تاریکی , اورجینال , شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: