خرید انیمیشن yu gi oh اورجینال
نوشته شده توسط : mohammad

انیمیشن yu gi oh  اورجینال


خرید انیمیشن yu gi oh اورجینال


دسته فیلم و کارتن زیردسته کارتن

شماره مجوز 155/7856410475


انیمیشن yu gi oh

Yu gi oh

زبان اصلی زیر نویس انگلیسی 9 DVD
224 قسمت

زمانیکه یوگی وارد دبیرستان دومینو شد به نظر کمی خجالتی می آمد و در این بین فقط دو دوست صمیمی اش به نامهای جویی و تریستان از استعداد محرمانه او خبر داشتند. وقتی یوگی بزرگتر شد ، پدر بزرگش به او یک هنر باستانی و قدیمی مصری به نام “میلنیوم پازل” داد تا یوگی آن را کامل کند.گفته شده که هر کسی بتواند معما را حل کند قدر تهای اسرار آمیزی به دست خواهد آورد.یوگی سرانجام موفق به حل پازل شد و با حل شدن معما اتفاقات عجیبی روی داد. قدرت های قدیمی معما فوران کردند و یوگی تبدیل به یامیی وگی یعنی ضمیر قدرتمند از خودش شد.یامی یوگی نه فقط رئیس دوئلر ها بود ، بلکه صمیمیت و رشادت زیادی داشت.خود یوگی نتوانست به قدرت وسیع میلنیوم پازل پی ببرد ولی به تدریج توانست اسرار ارتباط با مصر قدیم را کشف کند
Yu-Gi-Oh
یو-گی-اوه ! (به معنای سلطان بازی) ، یک مجموعه مانگا ، انیمه و بازی معروف ژاپنی هستش که توسط کازوکی تاکاهاشی ساخته شده … موضوع اصلی اش ، یک نوع کارت بازیه به نام هیولاهای دوئل کننده (و قبلا : جادو و جادوگران ( … هر بازیکن یه سری کارت داره که باید با استفاده از اونا حریف رو شکست بده.
Japanese manga ( مانگای ژاپنی )
!Yu-Gi-Oh
مانگای یو-گی-اوه! از سال ۱۹۹۶ تا ۸ مارچ ۲۰۰۴ ادامه داشت و یکی از معروفترین مانگاهای هفته نامه ی “شونن جامپ” به حساب میاد . این مانگا به یوگی موتوئو می پردازه ؛ پسری که با استفاده از بازیهای ساخته شده توسط پگاسوس ، با شرآفرین های مختلفی می جنگه … و یه سری ماجراهای ناگوار دیگه که دوستاش (Katsuya Jonouchi, Anzu Mazaki, and Hiroto Honda ) رو هم درگیر می کنه … داستان هر قسمت ، ربط زیادی به قسمت های بعدی و قبلی نداره (=اپیزودیکه) و طی هفت جلد اول ، فقط سه بار نبرد پیش میاد … از اواسط جلد هشتم (و با شروع بخش قلمروی دوئل کننده ها) داستان میره به سمت دنیای هیولاها.
Yu-Gi-Oh! R
Main article: Yu-Gi-Oh! R
ایتوئو (یکی از خالقان مانگای اصلی یوگی اوه!) ، طراحی های این کار را انجام داده ؛ البته به سرپرستی تاکاهاشی … “یوگی اوه! آر ” یک مجموعه فرعی (spin off) از خانواده یوگی اوه! می باشد ؛ یعنی بعضی از کاراکترهای سری اصلی ، در یک خط داستانی جدید قرار دارند که وقایع آن بین بخش “بتل سیتی”(شهر نبرد) و بخش “مصر” از سری اصلی یوگی اوه! اتفاق میفتد . این مانگا برای اولین بار در ماهنامه وی-جامپ منتشر شد (بهار ۲۰۰۴) . با وجود اینکه توضیح خاصی در مورد معنای کلمه “آر” (یوگی اوه! آر) داده نشده است ، به نظر می آید که ابتدای یکی از این کلمات باشد : دوباره – تحول – تولد دوباره – بازگویی . (Reverse”, “Revolution”, “Rebirth”, or ‘Retold)
Yu-Gi-Oh! GX
Main article: Yu-Gi-Oh! GX (manga)
مانگای یوگی اوه! جی ایکس ، در واقع اقتباسی از انیمه ی یوگی اوه ! هیولاهای دوئل کننده جی ایکس می باشد . طراح این سری ، نایوکی کاگه یاما می باشد


بقیه کارتون ها را هم ببینید
این مجموعه شامل 9 دی وی دی و قابل پخش در کامپیوتر میباشد

فروشنده: اورانوس

قیمت: 9,500 تومان

درصد :10

خرید انیمیشن yu gi oh  اورجینال



خرید سریال هوش سیاه(اورجینال)
خرید کیف پولی
خرید انگشتر گل نگینی وسط دو طرف مشکی سایز 17
خرید آموزش زبان انگلیسی آموزش مقدماتی 15 زبان زنده دنیا در 2 سی دی/اصل




:: برچسب‌ها: خرید , انیمیشن , yu , gi , oh , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: